Saturday, September 23, 2006

Selamat menyambut ketibaan ramadhan

Ku mengharapkan ramadhan kali ini penuh makna..
Agar dpt kulalui dengan sempurna...
Alhamdullillah, Allah panjangkan umurku lagi utk menyambut ramadhan dan berpuasa tahun ni. Malam ni malam 1 ramadhan. Tadi aku dan mak gi berterawih kat masjid dkt umh ni. Syukur sgt2 kerana rumah aku ni dekat sgt dgn masjid. Nak pegi terawih pon jalan kaki sekejap dah sampai. Kalau difikirkan ramai org lagi yg rmh lagi jauh, sanggup jalan kaki malam2 ni utk berjemaah di masjid. Inikan pulak aku yang rumah dekat sgt dengan masjid ni.
Ya Allah, semoga puasa ku kali ini lebih baik dari yang lepas. Dan berkatilah ramadhan ku kali ini. AMINNN....
Nak kena tidur dah ni. Tak sampai 5 jam lagi nak bangun sahur. Seronoknya 1st puasa ni dapat puasa kat rumah. Dapat berbuka ngan bersahur bersama2 mak aku.
p/s utk semua yg membaca blog aku nih, aku nak ucapkan selamat berpuasa. Ada ke org yg sudi nak baca blog aku ni? Tapi aiman tak kisahh...Kalau takde pon aku ucapkan selamat berpuasa ni utk diri sendiri..heheh

0 Comments:

Post a Comment

<< Home