Saturday, September 23, 2006

Dinner yang tak berapa nak best


Selesai dah MPG aka Malam Pra Graduan. Dibuat dekat Kelab Golf SAAS, Shah Alam. Bayornya 50 hinggit tp aku rasa aku makan seploh hinggit pon tak sampai. Lom kira dengan sup hangit lagi, ikan yang dekat2 nak hangit lagi. Ishh tak pasal2 aku ngumpat lak. Tapi memang betul, lauk tak best. Sedap lagi aku masak sadin goreng kat umah...Apa yg best ngan dinner ni? Takde apa yg best sgt. Yang best pon dpt amik gmbr ngan member2 suma yang memang kaki bergambar dan gila kamera cam aku jugak..Dan kerana terlalu teruja sangat bergambar, sampai kitorg ditinggalkan oleh bas uitm tuh masa nak balik. Padan muka aku, tak pasal2 kena naik cab kul 12 malam. Dan mungkin inilah kali terakhir kita dapat berkumpul bersama sebelum grad nanti. InsyaAllah...

1 Comments:

Blogger [Palie] said...

tol2..setuju ngn pojie.. umpama heroin pilem hidustan.. hehe.. weh.. uhukk.. berhabuk blog ko nie.. naik sawang dah aku nengok.. xupdate2.. isk2..

11:15 PM  

Post a Comment

<< Home